Re: Mount

acid@netghost.biz <acid@netghost.biz> [2003-06-02 22:27]:
> Mam zainstalowanego Debian Woody.Ostatnio zainstalowalem nowego mount z
> unstable.Teraz po montowaniu partycji vfat zwykly uzytkownik nie moze
> wejsc na partycje typu vfat.chmod ma prawa 744 a powinno byc 755.Jak
> zmieniam na 755 to samo sie z powrotem zmienia na 744.Co mam zrobic?

a swoja droga widzialem patcha na kernel ktory dawal mozliwosc
zamontowania partycji (v)fat z dodatkowymi opcjami fmode= dmode=
uprawnienia na pliki i katalogi ... to chyba patch wolk'a był

aż mnie kordziło, zeby to sprawdzic ... bo u mnie umask sie troche
gubił przy glebszej strukturze katalogow, ale sobie odpusciłem ...