Re: Karty ATI

Cześć,

Radeon 7xxx - wparcie dla OpenGL w XFree 4.2 (nie wiem co z 4.1).
Radeon 8xxx, 9xxx - wparcie dla OpenGL w XFree 4.3

Niestety pakiety XFree86 4.2.1-x, x>6 w testing i unstable są nie do
użycia także z Radeonem 7xxx. Po kompilacji XFree86 kompilatorem gcc3
OpenGL przestał działać w Radeonach i już nie będzie. Dlatego:
1. Trzeba użyć wcześniejszych wersji pakietów,
2. albo poczekać na oficjalne XFree 4.3,
3. albo używać nieoficjalnych pakietów (Daniel Stone) + patch Alana
Cox'a na jądro 2.4 z nowymi modułami DRI.

Pozdrowienia, Mirek.

P.S. Używam Radeon 7500 + wariant 3 oprogramowania. Działa wszystko
czego próbowałem, gry OpenGL, MPlayer ze sterownikiem 'xv' oraz 'vidix'
przez wyjście TV.

--
Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>