RE: XF86Setup gdzie znajde pakiety?

/ciach
viTAM!
Proponuje zainteresowac sie Knoppix-em.
Oczywiscie, ze to DEBIAN, ino rozpoznawanie sprzetu
lepsze niz w dystrybycji RedHat, autokonfiguracja
prawie bez pudla. Polecam tez przeczytanie pliku
knoppix-cheatcodes.txt . Po odpaleniu KNOPPIX-a
z CD-ROM zgrywamy gdziekolwiek (np. na dyskietki)
pliki konfiguracyjne X-ow i nie tylko.
Po instalacji w zaplanowanej wczesniej konfiguracji
podmieniamy pliki konfiguracyjne, powinno ruszyc od razu,
zwlaszcza X-y.
Dla mniej wymagajacych uzytkownikow, KNOPPIX-a
mozna zaintalowac bez problemu na dysku twardym,
z tej samej plyty CD. Podkreslam - nadal to bedzie DEBIAN,
i to calkiem fikusny, z bajerami. Na pewno da sie
zaintalowac w maszynach z plyta serii MS-6580 z MSI
chipset 845GE Max

Jesli to brzmi zbyt zagmatwanie, prosze o e-mail do mnie
i wysle szczegolowa klawiszologie na adres rafple@interia.pl
czyli mowiac: czysto po polskiegi - NA PRIVA ;-))

Jedyny problem to sciagniecie obrazu CD - to okolo 700MB,
tych po 1024*1024 bajtow.
5-20-EN.iso