Re[2]: Woody + iptables + string

On Tue, 3 Jun 2003, Wojciech Babicz wrote:

> Witaj amon,
>
> a> Patch-O-Matic - tam masz late string i inne przydatne.
> a> zrodelka iptables v1.2.8
> a> i kompilacja
>
> dzięki,
>
> w sumei po to przechodzę, na debiana, żeby jak najmniej kompilować
> (żeby się prosto upgrady aptem robiło)
>
> może leniwy jestem ...
> wiem, ze skompilowac można... wolałbym jednak z paczek ?

W paczkach generalnie jest "standardowy" soft. Jesli chcesz zakladac
jakies latki to kompilacji nie unikniesz.
Mozesz sie postarac i zrobic paczki, wtedy bedziesz to robil raz a
aktualizowac bedziesz mogl wszystkie systemy.

Apropo, zastanawiam sie czy iptables trzeba koniecznie latac czy w takiej
formie jak jest nie wystarczy?

mirek