Re: Karty ATI

eOn Mon, Jun 02, 2003 at 05:38:06PM +0200, Marek Chrobak wrote:
> Witajcie
>
> Mógłby mi ktoś napisać jakie karty graficzne ATI pracują pod Debian
> bez kompilacji jakichś dodatkowych sterowników? To znaczy żeby odrazu
> po instalacji xserver-xfree86 działała dobrze. Bo mam problem z
> GeForce4 MX 420. Nie wiem jak doistalować w nim sterowniki. Podobno w
> NVIDI sterowniki są tylko do GeForce, GeForce2 i GeForce3, lecz do
> GeForce4 trzeba już je jakoś wkopilować, lecz nie wiem jak. Dlatego
> chciałbym wymienić na ATI, tylko nie wiem na jaką. Pomóżcie!!!

Mam GF4 MX 420 i chodzi dobrze. Nvidia zrobila pakiet sterow
prawie samoinstalujacy sie, wiec nie powinno byc problemow, o ile masz
w systemie katalog ze zrodlami jadra, i je wczesniej kompilowales.
Po prostu sterownik ten sie po uruchomieniu kompiluje i potrzebuje
zrodelek jadra.

No - chyba ze koniecznie chcesz ta ATI, ale moj post dotyczy
tylko GF4. Na temat ATI wiedzy nie posiadam :-(

Pozdrawiam
Krzysiek
**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **