Karty ATI

Witajcie

Mógłby mi ktoś napisać jakie karty graficzne ATI pracują pod Debian
bez kompilacji jakichś dodatkowych sterowników? To znaczy żeby odrazu
po instalacji xserver-xfree86 działała dobrze. Bo mam problem z
GeForce4 MX 420. Nie wiem jak doistalować w nim sterowniki. Podobno w
NVIDI sterowniki są tylko do GeForce, GeForce2 i GeForce3, lecz do
GeForce4 trzeba już je jakoś wkopilować, lecz nie wiem jak. Dlatego
chciałbym wymienić na ATI, tylko nie wiem na jaką. Pomóżcie!!!

Pozdrawiam
Marek Chrobak
marek@jachpol.net