Re: problem z kompilacja iptables

SeeB wrote:

chcialem skompilowac iptables 1.2.8 no i sie sypie
nie znalazlem zadnej informacji w plikach wiec pytam
jakies pomysly?
Jsli jeszcze nie rozwiazales problemu to mam jednak mala podpowiedz

w pliku /.../iptables-1.2.8/extensions/Makefile w pierwszych linijkach sa
definiowane rozszezenia dla ipv4 i ipv6, ktore maja zostac wkompilowane
w iptables. Ale jest tam zaznaczone w komentarzu, ze maja byc tu tylko
te rozszerzenia dla ktorych istnieja odpowiednie pliki naglowkowe w include/linux
lub w samym iptables.

podejrzewam, ze przyczyna problemow jest
/usr/src/linux/include/linux/netfilter_ipv4/ipt_ROUTE.h
tylko, ze u mnie tego pliku w kernelu nie ma, a rozszerzenie ROUTE nie jest
domyslnie kompilowane, wiec dlatego nie mialem problemu z kompilacja

jesli chcesz to podeslij mi na priva te 3 pliki:
- /usr/src/linux/include/linux/netfilter_ipv4/ipt_ROUTE.h
- /.../iptables-1.2.8/extensions/Makefile
- i na wszelki wypadek /.../iptables-1.2.8/extensions/libipt_ROUTE.c

moze wtedy powiem cos wiecej. I dalej prosze o wersje kernela.

Pozdrawiam

Bastek