IPtables (bylo Ograniczenie KaZaA)

> Zainteresuj się łatą iplimit. Ogranicz _nowe_ połączenia do 1 na komp z
> sieci lokalnej. U mnie chodzi miodzio dla kilkunastu userów na DSLu.

powiedzmy:
iptables -A INPUT -p tcp --syn  -m iplimit --iplimit-above 4 -j REJECT
???

Ale nie o tym chcialem pisac... bo tak sie sklada, ze na jednym z serwerow
nei mam iptables :(

Czy ktos moze mi podpowiedziec jak ograniczyc liczbe jednoczesnie
otwieranych sesji TCP z danego komputera ALE na starym jajku bez wsparcia
dla iptables? Sa na to jakies metody? Moze jakies latki do ipchains? ;)