Re: iptables i ttl

>Witam szanowna liste
>
>mam problem, mam mini siec domowa, serwer, a na nim maskarade
>Chcialbym zeby z mojego hosta wychodzilo zawsze ttl =128
>iptables 1.2.5
>znajomy mi powiedzial ze trzeba zalozyc patcha na jadro ....
>czy moze wystarczy nowsza wersja iptablesow?
>i w jaki sposob to osiagnac?

Ten list jest najlepszym dowodem na to , że lista debianowa pomoże obejść
mozliwość wykrywania maskarady.
Jeśli się pojawią nowe możliwości wykrywania nielegalnego dostępu do
internetu to tylko tutaj dowiemy się jak je omijać :)))
a tak na marginesie to łatwiej chyba na końcówce ustawić sobie ttl=129 - jak
ktoś nie wie jak się patchuje jąderko ale
 nie powiem jak to zrobić bo jest to proste.

Z Poważaniem
M.Matwiejszyn

ps. związek z Debianem oczywisty :)
--
Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl
zaKaZaAć !!!