Re: 250 MB???

W liście z śro, 14-05-2003, godz. 10:09, Andrzej Januszewski pisze:
> Witam
> Mam pytanie dlaczego mój Debian po uruchomieniu Gnoma 2.2.1 zajmuje
> 230 - 250 MB pamięci operacyjnej (czyli wszystko co mam)?

Mój bez gnoma zajmuje ponad 600, tyle co mam. Tak już jest w Linuksie,
że wykorzystuje całą dostępną pamięc.

> Przecież miał to byc najwydajniejszy system na Świecie, a mi nawet
> kursor klatkuje :)
> Czy można jakos to zoptymalizować?
>
> Przeważnie jak robię cos na konsoli to musze zrezygnować z innych
> przyjemność i iść na kawę ... przecież to nie Commodore 64 :)

Niestety, pomóc Ci to się nie da: za mało szczegółów. Pobaw się
programami: top, vmstat, hdparm. Może dojdziesz, gdzie u Ciebie jest
wąskie gardło.

--
Krzysiek Kielczewski <krzyk@sail-ho.pl>

PS: Bardzo lubię takie listy:
- Mam jakiś komputer, coś na nim robię i jest za wolno. Co z tym zrobić?