RE: [ot] zsz3 [bylo Re: serwer ftp]

/ciach
> Błędy w Outlooku spowodowały....
/ciach
> Dlatego zawsze i wszędzie będę przeciwnikiem tego programu
> i będę namawiał ludzi do korzystania z innych
> klientów poczty/newsów.
>
> Wanted
/ciach

viTAM!
Jak ten skadinad sympatyczny misio o nieduzym rozumku
(Kuba Puchatek dla niewtajemniczonych) sam moge powiedziec:
No wlasnie, ja tez zostalem _W_R_O_B_I_O_N_Y_ w korzystanie
z Outluka, no bo WinXP zainstalowal dostawca,
a sprzet na gwarancji, itede, itepe.
I co my teraz zrobimy, Krzysiu?

A moze zacznijmy bronic sie sami?
Czy moze macie namiary na u*xwego klienta wspolpracujacego z
archaicznym protokolem MAPI firmy (he,he - Firmy) Microsoft?
Najlepiej na licencji GNU, bo ja juz znalazlem, komercyjnego
niestety. (googlarka + czas_zalezny_od_obciazenia_firewalla)

Pozdrawiam
coturnix