Re: Instalacja Gnome2.2 gryzie się z XFree86

Czołem,

O ile pamiętam dyskusje na ten temat, wspomniany 'backport' GNOME 2.2
dla woody jest zależny od podobnego 'backportu' XFree86 4.2.1.
Czyli oprócz GNOME powinieneś zaktualizować XFree86. Niestety nie mam
doświadczeń z żadnym z wymienionych.

A GNOME 2.2 jest naprawdę niezłe...

Pozdrawiam, Mirek.

--