Re: Porblem po aktualizacji

On Sun, May 11, 2003 at 01:11:16PM +0200, Piotr Kleban wrote:

> No i teraz juz wszystko jest ok. jaki z tego moral dla mnie, juz nigdy
> nie instalowac waznych pakietow z dziwnych miejsc.  Strachu sie
> najadlem tylko ;)

Pakietów z nieoficjalnyc źródeł nienależy się wystrzegać - trzeba tylko
korzystać z nich świadomie i wiedzieć jaki wpływ mogą one mieć na
system. Nawet przy sidzie korzysta się często z zewnętrznych pakietów (u
mnie był to apt 0.5.4.9, aptitude 0.2.12, jre1.4 i garść innych paczek
robionych przez developerów, własnych itp..)