Re: Mutt+Masqmail

Dnia Sat, May 10, 2003 at 03:02:25AM +0200, Tomasz Jakub Skrynnyk napisał(a):
> Witam!

Cześć!

> Na czytałem się dokumentacji pol-ang w różnej formie i w krótkim czasie
> a efekt jest taki, że trochę to wszystko mi się pomieszało. :(

Ja też się naczytałem, ale trochę praktyki i zrozumiałem ;-).

> Czy można Mutta zmusić do tego, aby sam sortował pocztę? I pytanie
> "pomocnicze" - Czym się różni 'save-hook' od mbox-hook'?
> U mnie nie działa. A może to tylko wtedy, jak to właśnie Muttem ściągam
> pocztę?

Ostatnio (tydzień temu) też szukałem takiego rozwiązania. Przy okazji
robienia porządków z pocztą, zamianie mailboxów na maildiry ;-).
Szukałem w googlach i z tego co znalazłem mogę stwierdzić - nie da się,
przynajmniej w ten sposób jak byś(my) chci(ał/eli). Save-hook na
podstawie wyrażenia regularnego (regexp) "ustawia" domyślną skrzynkę w
której możesz zapisać wiadomości, które spełniają to wyrażenie, lecz nie
robi tego automatycznie tylko po naciśnieciu "s". Mbox-hook przenosi po
prostu wiadomości z jednej skrzynki do drugiej.

> Procmail doskonale sprawdza się w tej roli, ale chciałbym to zrozumieć.

Ja też "radzę sobie" procmailem - w sumie do tego m.in. służy ;-).

> Czy Mutt sprawdza wszystkie warunki (te w .muttrc) dot. jednej
> rzeczy i wybiera z nich jakąś wypadkową? Czy - 'O co chodzi?' ;)))

O jaka rzecz konkretnie Ci chodzi?

> W .muttrc mam jeszcze ustawienia dot. tej listy (to wpisuje chyba
> 'set-language-env'). Niestety, przy wchodzeniu do folderu/pliku, gdzie
> są posty tej listy Mutt zgłasza błąd o nieznanej zmiennej.
> Gdzie jest ten robak?

Spracyzuj co ma wspólnego ta lista i set-language-env?

Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org