Re: aktualizacja ze źródeł

On Fri, 9 May 2003 23:39:01 +0200
luke <milewski7@wp.pl> wrote:

>  Chodzi mi o to, że chciałbym uaktualnić Gnome1.4 do 2.2.1, a na
>  płytce L+ jest tyle pakietów, że dodawanie pojedyńczo mija się z
Pakietów (*.deb) czy źródeł? Pakiety można uaktualnić apt-cdrom add,
źródeł niestety nie. Musiałbys zbudować z nich pakiety i wtedy je
doinstalować.

>  2.
>  Załużmy, że mam w systemie bibliotekę glib, którą chciałbym
>  uaktualnić na nowszą (jest ona w źródłach). Jeżeli zainstaluję to
>  tak:
>  ./configure;make;make install
>  to przy instalacji innych programów wykrywają one i tak starszą
>  wersję tej biblioteki :(
>  Usuwanie glib nie jest chyba najlepszym pomysłem, bo zostanie
>  usunięte całe gnome etc.
packages.debian.org, wybierz testing....
Btw. "załóżmy" pisze sę "załóżmy" a nie "załużmy" ;-)

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */