Re: VirtualHost nadal nie dziala

Witaj Marcin,

Friday, May 9, 2003, 10:12:47 PM, napisales:

M> Witam po raz kolejny ale pomoglo
M> <VirtualHost *>
M> </VirtualHost>
M> Nie wiem czy to jest spowodowane tym ze u mnie domyslnie nasluchuje na
M> wszystkich interfejsach czy moze czyms innym, ale rzeczywiscie dziala :),
M> tylko ze powstal kolejny problem :) jak wpisze w przegladarce domena.pl (bez
M> zadnego www) to laduje mi sie strona glowna pocniczego serwera DNS, moze tez
M> to miales? Czy w tym przypadku mozna to jakos zmienic?
Proponuje ustawic tak:
<VirtualHost www.domena.pl:80>
    ServerAdmin webmaster@domena.pl
    DocumentRoot /var/www/
    ServerName www.domena.pl
</VirtualHost>
<VirtualHost domena.pl:80>
    ServerAdmin webmaster@domena.pl
    DocumentRoot /var/www/
    ServerName domena.pl
</VirtualHost>

Analogicznie zrob dla kazdej innej posiadanej przez siebie domeny
Przed VirtualHostami wpisz jeszcze
NameVirtualHost Twoj_IP:80
i bedzie dzialac;)

--