Re: virtual hosts - nie chce dzialac

Kłaniam się,

   w odpowiedzi na pismo z dnia pią, 9. maja 2003 00:01
   podpisane: Marcin Sikorski

A masz analogiczny wpis Virtualhost odnośnie www.domena.pl ?

> gdy proboje wpisac ktos.domena.pl to wypisuje ze squid (stojacy na tym
> samym serwerze) nie moze znależć hosta.

a co mówi polecenie host ktos.domena.pl ? Zanim zaczniesz macać Apacza,
sprawdź właśnie jak działa DNS...

> Wiec nasowa sie pytanie, co robie żle, z DNSem dopiero zaczynam ale z tego
> co czytałem wydaje mi sie ze jest dobrze skonfigurowany.

Wydaje Ci się czy sprawdziłeś, że działa?

> Nie odsylajcie
> mnie tylko na google bo szukalem i to co tam znalazlem nie naprowadzilo
> mnie na zadne rozwiazanie.

Albo podaj prawdziwe nazwy albo sam sprawdź czy DNS dobrze działa...

--
 Przemysław Adam Śmiejek
 Śląska Grupa Użytkowników Linuksa