virtual hosts - nie chce dzialac

Witam,

Mam zainstalowanego Apache'a, mam tez dzialającego BINDA, z wpisem revDNS i
zarejestrowaną domenę w NASKU, działającą zresztą:
problem powstaje gdy chce w mojej domenie domena.pl
zalozyc subdomenę ktos.domena.pl

oto moj plik strefy:

;
; BIND data file for local loopback interface
;
$TTL    604800
@ IN     SOA     domena.pl.      root.domena.pl. (
                                        10      ; Serial
                                604800      ; Refresh
                                     86400   ; Retry
   2419200  ; Expire
    604800 ) ; Negative Cache TTL
;
 IN NS serwer.domena.pl.
 IN NS serwer.pomocniczy.pl.
 IN MX domena.pl.
 IN A 111.222.333.444
 IN A 10.11.12.13

serwer IN A 111.222.333.444
IN MX serwer

www IN CNAME serwer
ktos    IN CNAME serwer

oraz fragment httpd.conf:

NameVirtualHost 111.222.333.444
<VirtualHost 111.222.333.444>
        ServerAdmin root@domena.pl
        DocumentRoot /home/ktos/public_html
        ServerName ktos.domena.pl
</VirtualHost>

Po restartach zarowno binda jak i apacha, wpisujac np nazwe www.domena.pl
(wczesniej dzialajaca) wyskakuje ze nie mam uprawnien doogladania strony,
gdy proboje wpisac ktos.domena.pl to wypisuje ze squid (stojacy na tym samym
serwerze) nie moze znależć hosta.
Wiec nasowa sie pytanie, co robie żle, z DNSem dopiero zaczynam ale z tego
co czytałem wydaje mi sie ze jest dobrze skonfigurowany. Nie odsylajcie mnie
tylko na google bo szukalem i to co tam znalazlem nie naprowadzilo mnie na
zadne rozwiazanie.