Re: blad partycji

On Thu, May 08, 2003 at 08:29:38PM +0200, pokryfka@druid.if.uj.edu.pl wrote:

> komputer jest dosyc daleko wiec nie moge od razu sprawdzic i prubuje
> zgiagnozowac problem na podstawie uzyskiwanych komunikatow
> te jedna kwydaja sie byc malo konkretne...
> jesli ktos potrafi cos z nich wyluskac to prosze o rado
> ponadto czy/jak moge odzskac dane
>
> parycja jest ext3, montujeac jako ext2 (-orw) uzyskuje komunikat
>
> EXT2-fs: ide0(3,66): couldn't mount because of unsuported optional
> features (4)

Heh, miałem tydzień temu dokładnie ten sam błąd. Naprawiłem go,
korzystając z zapasowego dysku 40GB oraz poleceń mke2fs, mkdir, cp i tak
dalej ;) IMHO może Cię uratować jak najszybsze zrobienie bekapów tego co
ocalało...

--
     (\  Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki ::: GSM  [+48] 604 856 821
      \) http://bluszcz.ats.com.pl/  : bluszcz<at>jabberpl.org