Re: Cups

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Robert Mońka napisze:

> Zainstalowałem właśnie cups.
> tj. cupsys, supsys-client, coupsomatic.ppd
> odinstalowałem lpr
> próbuję dodać drukarkę przez przeglądarkę (localhost:631)

[...]

> Mam drukarkę HP LaserJet 1100 podłączoną do lpt1.
>
> Czy powinienem wybrać, którąś z dostępnych opcji, czy może znoowu coś
> zwaliłem?

apt-get install foomatic-bin foomatic-db-engine foomatic-db \
	foomatic-filters
cd /usr/share/doc/foomatic-db-engine
zless USAGE.gz

Zobacz sobie przykład dodawania drukarki -> HP-DeskJet_840C

ty pewnie będziesz miał coś takiego:

foomatic-configure -s cups -n MojaDrukarka -c /dev/lp0 \
                   -p HP-LaserJet_1100 -d ljet4 -o PageSoze=A4

Jacek Kawa             **Ja jestem egzemplarz człowieka,
            a to znaczy diabli, czyśćcowy i boski... [Kaczmarski]**