Re: Konqueror, Mozilla (snapshot) i java

On Wed, 7 May 2003, Mikolaj Karolczak wrote:

> A dzialaja aplety ze wszystkich stron? Mi na przyklad dzialaja niektore, ale na
> przyklad przy probie obejrzenia transmisji live z sport.wp.pl, zamyka sie
> przegladarka (Mozilla 1.3/Galeon) zrzucajac blad maszyny wirtualnej.

Ja ze sportem w WP miałem problem, ale przyczyną okazał się Flash. Ostanio
chyba 'oglądałem' tam Polska-Belgia. MozillaPL 1.3 z Javą od Suna.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański         HTTP: www.larryn.prv.pl
          LarryN              E-MAIL: niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl