Re: instalacja sida :(

Dnia Wed, May 07, 2003 at 06:41:13PM +0200, sornell napisał(a):
> Prosze o jakies porady, bo juz nie wiem czy to jest takie trudne, czy ja juz wogole nie mysle...

Szczerze mówiąć nie widziałem na oczy płyty z sidem. Moja rada:
- skoro udało Ci się zainstalowac woodiego, to zrób to jeszcze raz i w
  /etc/apt/sources.list pozamieniaj wpisy stable lub woody na unstable
  lub sid. Później tylko apt-get update && apt-get dist-upgrade i trochę
  cierpliwości.

P.S. Nie pisz jednym ciągiem.

--
Rafał Członka