Re: a propos UPS

Dzieki za fachowe wyjasnienia.Wybiore chyba NET700.
Karol
----- Original Message -----
From: "Janes" <janes@hot.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, May 06, 2003 8:50 PM
Subject: Re: a propos UPS

wspolpraca nie powinno byc zadnych problemow ;)
> EcoPro - uzywa zwyklej, najzwyklejszej sygnalizacji poziomami sygnalow -
wypadaloby poeksperymentowac z upsd albo czyms pokrewnym. Najprosciej
zadzwonic do Evera, zapytac o ustawienia pokladowego UPS-monitora
WinNT/2000, a nastepnie odpowiednie polaryzacje wpisac do confa upsd (ni
epamietam w tej chwili ustawien dla EcoPro)
> Co do NET - uzywaja one komunikacji pytanie-odpowiedz wg wlasnego
protokolu i raczej bez powersofta nie da rady... Ja uzywalem powersoft
bodajze 1.0.7 i 1.0.8 - nieco upierdliwe w konfiguracji i uruchomieniu, ale
2 maszyny z NET-700 chodza sobie juz ze 2 lata bez wiekszych problemow.
> Jesli mozesz sobie finansowo pozwolic - wybierz serie NET - potrafia byc
niezawodne, tym bardziej, ze ponoc sa to upsy klasy line-interactive i dosc
dobrze radza sobie z wszelkimi skokami napiecia (jeden z serwerow z takim
zasilaczem pracuje w firmie, gdzie uzywane sa duze agregaty chlodnicze - ups
interweniuje srednio 2-4 razy na godz i tak od 2 lat non-stop :)

> --
> Pozdrawiam
> JAnes
>

> N?I@R
é??[hućâj{Źzşh?+!­ęŽzËe?Ëlućâjz+?­?Ť.n7?ś?î?Ë?ąĘâmäë˘ćĺx*'ľ§-?+-?Ť-zšb˛Ű
y¸???ŕ