RE: neostrada plus

Witam

> http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/internet/sdi/faq.php
> "30. Czy mozna rozdzielic lacze SDI na kilku uzytkowników?
>
> Nie, o ile lacze ma byc udostepnione poza lokal uzytkownika.
> W przypadku tworzenia sieci w lokalu uzytkownika TP nie ponosi
> odpowiedzialnosci za poprawne funkcjonowanie takiej sieci. "

Tak się zastanawiam, od kiedy FAQ jest wyznacznikiem przepisow mnie
obowiazujacych. Decydujac się na uzywanie uslugi SDI moje prawa oraz
obowiazki sa okreslone scisle przez regulamin, jaki przyjmuje do
wiadomosci i podpisuje to w jakims tam oswiadczeniu. A tego FAQ moglem w
zyciu na oczy nie widziec (i nie widzialem, ale to już inna sprawa ;-))

> Wczesniej tutaj byla informacja, ze rowniez w lokalnu nie wolno
> dzielic. dostajac terminal wpinasz do niego kompa i nie mozna bylo
> zadnego innego.

Ale dalej jest to tylko jakas tam informacja, która nie stanowi dla mnie
zadnego zobowiazania, ani nie mam obowiazku traktowac jej jako wykladni
prawa.

> Co do drugiego maila w tym watku, jakoby w neo nie wolno maszkary
> robic:
> regulamin neostrady plus
>
> http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=regulamin
> § 6
> "6) nie umozliwiac korzystania z Uslugi innym podmiotom poza Lokalem
> bez zgody TP S.A., "

I tutaj, co by nie mowic, jest w regulaminie wyraznie napisane, ze nie
wolno, bez zgody TP S.A. - wiec nie wolno ... :-)

> Pozdrawiam,
> Tomasz T. Ciaszczyk

Pozdrawiam
Marek Zolyniak