a propos wspolpracy kilku systemow

Witam ponownie,
dziekuje za odpowiedz na moj poprzedni problem,co do e-mailow w html to juz
sie poprawiam.
Przechodzac do meritum.Wiem ze ten problem pojawial sie juz wielokrotnie ale
chce sie upewnic
co do kilku faktow.
Chce zainstalowac trzy systemy na jednym kompie:Debian,Red Hat,Win Xp.Boot
managerem
chce zeby byl Grub.Czy mam stworzyc na poczatku dysku mala parycje
bootujaca,czy ona
musi byc pierwsza partycja na dysku?I co dodac do grub.conf,jezeli wpierw
zainstalowałem WinXp
potem Red Hata9,aby ładowany był tez Debian.
Podzial parycji,przykład wzięty z:
http://linux.web.cern.ch/linux/documentation/mirror/howto/Linux+Win9x+Grub-H
OWTO.html#proc
po modyfikacji:
/dev/hda1    1		    3	     Linux
/dev/hda2    4                               400           Extended
/dev/hda3    4		    36	     Linux swap
/dev/hda4    37                             200           Linux
/dev/hda5    201                           400           Linux
/dev/hda6    401                           600           NTFS
/dev/hda7    601                           905           Extended
/dev/hda8    601                           750           NTFS
/dev/hda9    751                           905           NTFS

czyli aby była jasnosc w kolejnosci od hda1:boot(primary),extendet
linux,logical,logical,logical,primary(WinXp),
extended,logical,logical.
Czy to jest wylkonalne w takiej kolejnosci partycji?

Z gory dziekuje
Karol Cienciła