Re: JVM

On Thu, 1 May 2003, Piotr Najduk wrote:

> Witam!
>
>  Potrzebuję uruchomić soft do obsługi UPS'a APC pod linuksem (woody). Sciągnąłem

[ciach]

> Czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów miał może doświadczenie
> z upsami badź jvm i podzieliby się swoimi radami, spostrzezeniami?

Witam, nie jestem w stanie odpowiedziec dokladnie, bo uzywam sarge ale:
walczylem z tym softem i stwierdzilez, ze jest do dupy.
jesli chodzi o jvm to pakiet zawiera ja w sobie i beszczelnie wrzuca do
/bin/, poza tym jedyna czynnosc jaka u mnie dobrze zrobil to prawidlowe
wykrycie upsa (SmartUPS 700 polaczony kabelkiem 940-0024C). Poza tym nie
udalo mi sie tego skonfigurowac. Nie bawilem sie tym zbyt dlugo, olalem
dziwny soft i zainstalowalem apcupsd. Teraz jestem szczesliwym posiadaczem
dobrze dzialajacego softu pozbawionego jakichkolwiek udziwnien w stylu
JVM.

pozdr
--
mirek