[OT]Jeszcze koszulki

Witam.
Jeżeli jeszcze ktoś czuje się pokrzywdzony, ponieważ nie dostał
koszulki/coś mu obiecałem a nie spełniłem obietnicy/ coś mu jestem
dłużny itp, proszę o kontakt.
Poniżej lista moich grzechów, o których pamietam. Jeżeli są jakies inne
które powinienem pamietać, proszę o kontakt.
Proszę również nie posądzac mnie o złą wolę - naprawde miałem dużo do
prostowania z końcówką koszulek.

1. Jędrzej S. - chciał grube koszulki, jutro rano będą wysłane
2. Przemysław K. - przepraszam - podałem Ci zła informację - Twoja
przesyłka mi się zapodziała, posyłam ją jutro :(.
3. Robert S. - w tym tygodniu wpływa mi na konto w końcu pieniądze które
załozyłem, bo sprzedałem już resztę koszulek - odsyłam 83 zł.
4. Mirosław W.  - miał się ze mną ktoś kontaktować w sprawie koszulek
rozmiar M i odbioru osobistego - nie kontaktował się. Wysyłam je we
wtorek na podany przez Ciebie adres, chyba że się odezwiesz.
5. Seweryn L.  - Jedna brakująca koszulka będzie we wtorek - podwiązę Ci
ją osobiście, tylko przypomnij mi która to była (na pewno L ale nie
pamiętam która), bo zgubiłem notatkę :(
6. Paweł T. - koszulki S są gotowe, miałeś złożyć zamówienie w sklepie!!

Jeżeli o kimś zapomniałem - przepraszam bardzo - po prostu mi to
uciekło, bo spraw związanych z całą sprawą było bardzo dużo.

Pozdrawiam

Michał
--
Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>