Re: 2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki

On Sat, Apr 12, 2003 at 12:00:54AM +0200, Adam Kruszewski wrote:
> On Friday 11 of April 2003 15:36, Kamil Strzelecki wrote:
> [...]
>
> bardziej zaawansowani użytkownicy debiana z reguły nie zadają
> pytań, więc imho istnienie takowej ``drugiej'' listy jest bezzasadne.

Nie powiedzialbym - ja uwazam siebie za uzytkownika z tych bardziej
zaawansowanych, a czasem za przyslowiowa cholere nie moge przejesc
jakiegos problemu i po godzinach eksperymentow, czytania man'ow czy
HOWTO i googlowania nie dochodze do ostatecznego rozwiazania.
Sa to wprawdzie sytuacje rzadkie, bo google prawde ci powie, ale
jednakowoz sie zdarzaja i wowczas fajnie jest wyslac problem na
liste na ktorej nie zginie on w powodzi postow pt. "moj OE
segfoltuje ;)" albo "nie dziala mi internet".

Taka lista z zalozenia bylaby lista malego ruchu i musialaby chyba
byc moderowana, aby powstrzymac niubisow przed rozlewaniem lez
nad niedzialajaca klawiatura w kernelach 2.5 (;

pzdr
k.