Re: 2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki

On Friday 11 of April 2003 15:36, Kamil Strzelecki wrote:
[...]
> właśnie. ostatnio coraz cześciej czytanie postów z tej listy
> sprowadza sie u mnie do mechanicznego wciskania <TAB>. przydałaby się
> lista z dość restrykcyjnymi regułami zapisywania się zeby "nie działa
> mi internet. co robić!?" nie mieli możliwości manewru :)

bardziej zaawansowani użytkownicy debiana z reguły nie zadają
pytań, więc imho istnienie takowej ``drugiej'' listy jest bezzasadne.

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4