Re: nielegalne rozgalezienie sieci

On Fri, 11 Apr 2003 16:32:59 +0200
"Mateusz Papiernik" <mati@mati.rm.pl> napisał(a):

> Wystarczy sobie go zapuscic do jakiegos loga, i przegladac. Jezeli
> w tym samym czasie z jedego IP wychodza pakiety stworzone przez
> win98, linuksa, czy inne systemy, to przeciez niemozliwe jest, ze gosc
> tak czesto restartuje - jest to dobry punkt wyjscia, do przeprowadzenia
> jakichs innych gruntownych testow na danym IP.
No nie do konca - wiem ze jest to wyjatek - ale u mnie chodzi na 1 kompie
Linux i win98 (na vmware ze skonfigurowana siecia) - co sprawia ze jednoczesnie
jest

a) Maskarada (windows jest obslugiwany przez maskarade)
b) Dwa systemy rozne
c) Moga dublowac sie programy (to odnosnie poprzednich postow)

mimo ze zazwyczaj te 3 punkty sa sprzeczne z zasadami sieci lokalnych w moim
wypadku wsio jest fair ;) (a zreszta mam SDI no ale .. ;P)

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)