Re: 2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki

Dnia 13:33 11.04.2003, Marcin Juszkiewicz napisał(a):
> A jak niby oni tam trafią? Na tą listę trafić jest łatwo - kilka
> kliknięć na http://www.debian.org/ i jest się zapisanym. Bardziej ma
> sens robienie listy poza debian.org dla tych którzy mają dosyć poziomu
> postów na tej grupie - tak było na apcoh-u ZCTW.

właśnie. ostatnio coraz cześciej czytanie postów z tej listy sprowadza sie
u mnie do mechanicznego wciskania <TAB>. przydałaby się lista z dość
restrykcyjnymi regułami zapisywania się zeby "nie działa mi internet.
co robić!?" nie mieli możliwości manewru :)

pozdrawiam
--
       --===>> Kamil Strzelecki = esack at Dharma.inside.net <<===--

  "Windows is not the answer, Windows is the question. 'no' is the answer."