Re: 2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki

Witam,

> Propozycje mamy nastepujaca. Niech
> debian-user-polish@lists.debian.org Bedzie lista dla zaawansowanych
> uzytkownikow. Wlasciwie taka lista jest. Z kolei
> debian-pl@yahoogroups.com niech
> bedzie lista dla poczatkujacych uzytkownikow. W najblizszym czasie
> dokoncze nowa wersje linuxlandii obecna pod
> http://www.forestlandia.com/index.php?temat=linuxlandia
> gdzie chce tez umiescic informacje i link do zapisywania sie na
> debian-user-polisch obok linkow do pozostalych list dystrybucyjnych.
> Jakie sa Wasze opinie na ten temat?
> [...]

Pomysl jest dobry, nawet mi sie podoba :), jestem za, tylko czy nie dojdzie
do takiej sytuacji ze
powstanie tam lista niedoświadczonych uzytkownikow, ktorzy beda sie dusic we
wlasnym sosie
i nie bardzo bedzie kto mial im pomoc...
Pozdrawiam
Marcin