Re: 2 polskie listy debianowe. Bylo - Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki

Witam!

> Zastanawialismy sie nad tym co zrobic, skoro jest ta lista. Czy ta liste
> debian-pl@yahoogroups.com zamknac.

Wydaje mi sie, ze najpierw nalezalo sie zastanowic nad sensem zalozenia tej
grupy, a dopiero potem ja zakladac. Teraz macie dylemat, bo nie wiecie, co z
nia zrobic. Moim zdaniem istnienie tej nowej grupy jest zupelnie zbedne, bo
jest przeciez oficjalna lista, ktora dobrze spelnia swoje zadanie.

Oczywiscie mozecie zakladac tyle list, na ile tylko macie ochote.
Ostatecznie to uzytkownicy zadecyduja o tym, czy ona przetrwa. Ja sie na
nia nie zasubskrybuje, bo wystarcza mi ta.

> Propozycje mamy nastepujaca. Niech debian-user-polish@lists.debian.org
> Bedzie lista dla zaawansowanych uzytkownikow. Wlasciwie taka lista jest. Z
> kolei debian-pl@yahoogroups.com niech bedzie lista dla poczatkujacych
> uzytkownikow.

Nie mozecie proponowac zmiany charakteru istniejacej juz listy. Jej nazwa
jednoznacznie mowi, ze jest to lista polskich uzytkownikow Debiana, bez
zadnego podzialu na stopien zaawansowania. Jesli ktos uwaza, ze znawcy
tematu powinni miec wlasna liste, to niech wystapi o zalozenie listy
debian-mentors-polish czy cos w tym rodzaju.

Pozdrawiam

PT