Re: cały problem z OE i PGP - kto chce niech czyta

"Tomasz T. Ciaszczyk" napisał.
> Witam,
> Dnia Thu, Apr 10, 2003 at 06:49:49AM CEST, Maciek Matwiejszyn napisał:
> : Witam,
> : Apropos używania OE itd itd- już się kiedyś wypowiadałem i niestety muszę
> : wrócić do tematu.
> A ja polecam odpisywanie POD cytatem, a jezeli tresc nowego maila nie
> odpowiada cytatom to JE SKASOWAC!
> Tak wiem, OE lubi od razu wrzucac nad wiadomoscia.
Witam.
Moze ja wtrace 3 grosze. Jezeli juz chce sie odbierac poczte pod windoza
moze lepiej o tych okropnych outlookach, czy tez outlook expresac
zapomniec.
Calkiem przyzwoicie mozna posluzyc sie sylaba 4.7 Wiecej pod
http://www.sylaba.pl
Przegladarka nienajlepsza gdyz to staroc ale pocztowiec latwy w uzyciu.
Zalaczniki
kto chce moze bardzo latwo wypiac i przegrac na dysk. Przy jednych
na dole pod e-mailem link, po kliknieciu na niego latwo zapisac na dysk.
Przy niektorych dodatkowo kliknac na spinacz i pozniejn prawym
klikiem w ikone pliku. Przegladarka pomimo, ze podstarzal calkiem
przyzwoicie otwiera niemalze wszystkie witryny dotyczace linuxa.
Wiecej windoza teraz nie zasmiecam.
K.