Re: Synchronizacja czasu przy pomocy ntp

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Marcin Owsiany napisze:

> Więc jak, ręcznie? Każdy inny sposób jest zależny od zegara.
> Chodzi Ci o systemowy, czy sprzętowy?

sleep bazuje na nanosleep(), więc przypuszczam, że zmiana czasu
w niego nie uderzy, stąd wystarczy uruchamiany skrypt wyposażyć w prostą
blokadę np. na 180s (w najgorszym razie, przy wadliwie działającym
zegarze lub złej woli administratora, z którym synchronizujemy
czas będziemy robili to co 3 minuty).

Jeśli się myle, to poprawcie.

Jacek Kawa      **Words only had power when designed
            for the load they would carry. [F.Herbert]**