Re: cały problem z OE i PGP - kto chce niech czyta

Witam,

Dnia Thu, Apr 10, 2003 at 06:49:49AM CEST, Maciek Matwiejszyn napisał:

: Witam,
: Apropos używania OE itd itd- już się kiedyś wypowiadałem i niestety muszę
: wrócić do tematu.
A ja polecam odpisywanie POD cytatem, a jezeli tresc nowego maila nie
odpowiada cytatom to JE SKASOWAC!

Tak wiem, OE lubi od razu wrzucac nad wiadomoscia.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:    Blizny szpecą nasze twarze, ale jednocześnie nadają    :.