Re: [OT] Troche humoru

Witam,

Dnia Thu, Apr 10, 2003 at 06:22:23PM CEST, Tohver napisał:

: On Thu, Apr 10, 2003 at 11:18:58AM +0200, Artur Marnik wrote:
: > JA sie przy tym niezle usmialem - Wam tez zycze przedniej zabawy:
:
: Tak apropos... ja usmialem sie ostatnio kiedy ogladajac "Osaczonych"
: uslyszalem o laczach "ogniotrwalych". Po chwili zastanowienia doszedlem
: do wniosku, ze musialo im chodzic o firewall'a...
: Dobrze, ze nasi informatycy znaja sie na tym lepiej niz tlumacze :)
Tnij cytaty... Po jaka cholere tyle zostawiles?

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.:    ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl    :.
.:     Cave me Domine ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo     :.