Re: nielegalne rozgalezienie sieci

Witam,

Dnia Thu, Apr 10, 2003 at 08:10:08AM CEST, Jakub Ambrożewicz napisał:

: On 4/9/03 4:01 PM, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:
: >Witam,
: >
: >Dnia Wed, Apr 09, 2003 at 03:06:29PM CEST, Adam Sokołowski napisał:
: >
: >: Jak wykryc ze ktorys z uzytkownikow nielegalnie ( tzn bez mojej zgody )
: >: rozgalezil sobie siec ? jak to monitorowac ? jak sie przed tym
: >zabezpieczyc
: >: ? oraz jak to zrobic aby tak nielegalnie i bez mozliwosci wykrycia czegos
: >: takiego przez admina ?
: >Najprosciej? Logowac przegladarki ktore uzywa. na jednym kompie nie
: >moze byc dwoch roznych IE ;)
: >trudniej, ttl (ale to mozna sobie zmienic)
: >jeszcze trudniej: analizowac wszelkie pakiety
: >
: Squid - anonymize_headers i mamy jedną przeglądarkę. GG mogę uruchomić
: ile razy chcę (dla rożnych loginów) - nie muszę do tego przecież
: korzystać z windowsa. Porty można zmienić, ttl także. Jednym słowem,
: jeśli ktoś z podpiętych na lewo nie sypnie - nie ma szansy udowodnienia
: czegokolwiek legalnymi sposobami, można jedynie wysnuć "pewne podejrzenia".
A czy ja gdzies powiedzialem, ze moje rozwiazania sa 100%? To sa
rozwiazania dla ludzi (tych co maskuja) i sami nie wiedza jak sie
przed tym ukryc.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][                                          :.
.: http://ciacho.pl    ][      Sometimes "mu" is the answer.       :.