Re: nielegalne rozgalezienie sieci

Witam,

Dnia Thu, Apr 10, 2003 at 11:14:37AM CEST, Michał Byrecki napisał:

: > 5. ettercap i badać np z jakimi serwerami pop3 się łączą i jakie nazwy
: > użytkowników - też da się poznać czy to jeden gościu, czy dwóch.
: Sniffowanie. O nieładnie, nieładnie... Tutaj to luser mógłby cię do
: prokuratury zaciągnąć.
Nie sniffujesz zawartosci pakietow, wystarczy naglowki. Jezeli za to
mialby mnie zaskarzyc, to neich skarzy tez tpsa przy okazji. Maja u
siebie logi kazdego sdijaka z ostatnich 3 lat.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:                "Nie chcę myśleć co byłoby,                :.