Re: nielegalne rozgalezienie sieci

Dnia Thu, Apr 10, 2003 at 06:19:46AM +0200 Maciek Matwiejszyn napisał/a:
> 1. TTL
> 2. kontrola portów z których się łączy dany komputer
> 3. normalna kontrola u gościa u którego np 24h chodzi net
> 4. Niektóre programy nie dają się uruchomić w dwóch kopiach, np gadu, czyli
> kontrolować ile jest odwołań do serwera np gadu.
nie prawda gnu gadu pozwala sie laczyc welokrotnie, a w windowsie power gg

> 5. ettercap i badać np z jakimi serwerami pop3 się łączą i jakie nazwy
> użytkowników - też da się poznać czy to jeden gościu, czy dwóch.
sniffowanie jest nielegalne przypominam, wiec jakikolwiek tego typu operacje m
ozna robic po cichu i nie mozna ich uzyc w oficjalnym starciu z luserem..

> 6. Jeśli dany ip otwiera na raz tyle stron www(że jeden gość nie jest w
> stanie tyle razy klikać) to też da się poznać.
man wget
ew. pod windows teleport pro

a rozne ttle? mam vmware i eksperymentuje, pocaluj misia w cyc!

/yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing