Re: nielegalne rozgalezienie sieci

On Thu, 10 Apr 2003 06:19:46 +0200
"Maciek Matwiejszyn" <maciek@limac.gda.pl> wrote:

> 1. TTL
Do oszukania zmianką w źródłach.
> 2. kontrola portów z których się łączy dany komputer
iptables maskuje porty 1:1
> 3. normalna kontrola u gościa u którego np 24h chodzi net
"chcesz do mnie wejść? a ja cię nie wpuszczę, i co mi zrobisz,hę?"

> 4. Niektóre programy nie dają się uruchomić w dwóch kopiach, np gadu,
> czyli kontrolować ile jest odwołań do serwera np gadu.
> 5. ettercap i badać np z jakimi serwerami pop3 się łączą i jakie nazwy
> użytkowników - też da się poznać czy to jeden gościu, czy dwóch.
Sniffowanie. O nieładnie, nieładnie... Tutaj to luser mógłby cię do
prokuratury zaciągnąć.

> 6. Jeśli dany ip otwiera na raz tyle stron www(że jeden gość nie jest
> w stanie tyle razy klikać) to też da się poznać.
> może jest jeszcze coś
A to nie dowód. Zawsze można powiedzieć, że wszedł na stronę z laskami i
mu się skryptem zaczęły odwierać te strony.

P.S. opisuj pod mailem

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */