Re: programy dla dzieci?

On Wednesday 09 of April 2003 20:21, Michal R. Hoffmann wrote:
[...]
> dzięki, TuxPaint rzeczywiście jest super, muszę jeszcze obejrzeć ten
> drugi... A coś w rodzaju programów edukacyjnych dla małych dzieci pod
> Windows, po polsku? Może ktoś próbował uruchomić te windowsowe pod
> debianem (czy w ogóle Linuksem)?

Całkiem możliwe, że pod winex (a może i pod zwykłym wine też, niestety
zbyt wiele programów dla dzieci to ja nie widziałem w życiu) pójdzie;
widziałem jak na tym odpalali koledzy Jedi Knights 2 itp, jedynym
mankamentem wydaje się być cena za użytkowanie winex (polecał bym
zaciągnąć paczkę debianową jakimś p2p, sprawdzić czy działa no i jeśli
tak to zakupić ;-) jeżeli używasz sid-a/sarge-a to będziesz musiał też
pogooglować za łatką na binarkę aby uniezależnić ją od wersji glibc)
Co do zwykłego wine - na www.apt-get.org jest link do nightly builds w
paczkach.

> PS. moja córka (lat 4.5) już zapowiedziała, że chce rysować w tym
> Tuxowym programie, a pomagał będzie jej Tux (ma maskotkę) ;-)

Gratuluję pingwinka, tzn. Córeczki :-)

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom dash listy at pingwinek dot org]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: CCF5 F7C7 6DED 8CC6 8D50
.                     957F C3D1 530B 0C01 3FDA