Re: Re[2]: Problem z LAN.

Dnia Thu, 10 Apr 2003 00:01:32 +0200, Marcin <gencio@o2.pl> napisał:

> [...]

Hmm sprawdz czy czasem nie gryzie ci sie ta sieciowka z ruterem badz
hubem, switchem  nie wiem do czego to masz podlaczone, z ECS czasem
tak jest ze te wbudowane sieciowki nie dzialaja z urzadzeniami w
sieci.

Hmmm, nie koniecznie to wina gryzienia :)
Jjezeli uzywasz tej karty na plycie  to moze kwestia zabezpiecznien sieci
lokalnej przed
nielegalnym wpieciem, Twoj stary IP jest na stale przypisany do starego
MAC-a w ARP i
serwer po prostu igonruje twoja karte. Skontaktuj sie wtedy z adminem i
podaj mu swoj nowy MAC.
Powinno to wtedy wrocic do normy.
Pozdrawiam
Marcin

Dlatego chce uzywac tej starej karty (czyli tej z PCI). Ale obojetnie czy uzywam zintegrowanej czy starej to i tak pingi nie wracaja.

--
[LocK] gg 1709436 #tygryski