Re: nielegalne rozgalezienie sieci

On 4/9/03 4:01 PM, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:
Witam,

Dnia Wed, Apr 09, 2003 at 03:06:29PM CEST, Adam Sokołowski napisał:

: Jak wykryc ze ktorys z uzytkownikow nielegalnie ( tzn bez mojej zgody )
: rozgalezil sobie siec ? jak to monitorowac ? jak sie przed tym zabezpieczyc
: ? oraz jak to zrobic aby tak nielegalnie i bez mozliwosci wykrycia czegos
: takiego przez admina ?
Najprosciej? Logowac przegladarki ktore uzywa. na jednym kompie nie
moze byc dwoch roznych IE ;)
trudniej, ttl (ale to mozna sobie zmienic)
jeszcze trudniej: analizowac wszelkie pakiety

Squid - anonymize_headers i mamy jedną przeglądarkę. GG mogę uruchomić ile razy chcę (dla rożnych loginów) - nie muszę do tego przecież korzystać z windowsa. Porty można zmienić, ttl także. Jednym słowem, jeśli ktoś z podpiętych na lewo nie sypnie - nie ma szansy udowodnienia czegokolwiek legalnymi sposobami, można jedynie wysnuć "pewne podejrzenia".

JA