Re: nielegalne rozgalezienie sieci

Witam

> 2. kontrola portów z których się łączy dany komputer

Mogłbyś rozwinąć ten watek? Na co zwracać uwagę, jakie porty mogą wskazywać
na rozgałęzienie, itp?

> 3. normalna kontrola u gościa u którego np 24h chodzi net

A co jeżeli ktoś ma postwioną kaze? I ciagnie coś non-stop? Ja mam takiego
gościa w sieci.

> 4. Niektóre programy nie dają się uruchomić w dwóch kopiach, np gadu,
czyli
> kontrolować ile jest odwołań do serwera np gadu.

Nie najlepszy przyklad, gadu mozna sklonowac uzywajac PowerGG, nie wiem jak
z innymi messengerami.

> Pozdr Maciek Matwiejszyn

 Pozdr Marcin