Re: nielegalne rozgalezienie sieci

1. TTL
2. kontrola portów z których się łączy dany komputer
3. normalna kontrola u gościa u którego np 24h chodzi net
4. Niektóre programy nie dają się uruchomić w dwóch kopiach, np gadu, czyli
kontrolować ile jest odwołań do serwera np gadu.
5. ettercap i badać np z jakimi serwerami pop3 się łączą i jakie nazwy
użytkowników - też da się poznać czy to jeden gościu, czy dwóch.
6. Jeśli dany ip otwiera na raz tyle stron www(że jeden gość nie jest w
stanie tyle razy klikać) to też da się poznać.
może jest jeszcze coś
--
Pozdr Maciek Matwiejszyn