Re: jadro, rozmiar i inne takie

Kurcze - a myslalem ze wszystko opisalem, a tu jeszcze zebralem opierdziel.
Przyjmuje z pokora.

Lista debianowa - zgadzam sie, ale jestem tu, bo sie mozna sporo nauczyc
a do debiana bardzo chetnie wroce,
jak ktos uruchomi na nim drukarke Lexmark 3200

Czy ja nie widzialem to posta o Outlooku? :-) - czasem mozna no nie?

Ale tak - wiem - Debianowa. Staram sie tu zglaszac moje problemy
dotyczace Linuxa, bardziej ogolne,
nie dotyczace scisle dystrybucji Mandrake czy Debian.

I jestem bardzo wdzieczny za wszelka pomoc.

Pozdrawiam wszystkich cierpliwych i wyrozumialych Grupowiczow.