Re: [OT] Problem z Outlookiem - Dzięki :)

Witam,

Dnia śro, kwi 09, 2003 at 06:38:06 CEST, Marcin napisał:

: zdesperwoany, a żadnej listy windowsa nie subskrybuje, ponieważ uważałem się
: za całkiem niezłego usera (lusera?) :), cóż życie zmodyfikowało brutalnie
"Zycie zycie jest nowela..."

: ten pogląd, ide teraz kupić "Mama, komputer i ja" i będę czytac i czytać.
Hmm.. <chamstwo> Polecam Windows dla Opornych </chamstwo>

: Jeszcze raz dzięki i sorki za zaśmiecanie listy :)
Widzisz rafi. Czlowiek jest przynajmniej reformowalny i wie, ze
popelnil wielki blad.. ;)
I po co ten plonk ;>

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][      ...bo ci admini, to wszyscy,        :.
.: http://ciacho.pl    ][      jak takie mangi wyglądają...        :.