[OT] Problem z Outlookiem - Dzięki :)

Dziękuję wszystkim że mi pomogliście, rzeczywiście problem był banalny (jak
to mogłem przeoczyć!!!!) i jest mi teraz strasznie głupio.
A co do tego że wysłałem pytanie na listę debiana, przepraszam ale byłem
zdesperwoany, a żadnej listy windowsa nie subskrybuje, ponieważ uważałem się
za całkiem niezłego usera (lusera?) :), cóż życie zmodyfikowało brutalnie
ten pogląd, ide teraz kupić "Mama, komputer i ja" i będę czytac i czytać.

Jeszcze raz dzięki i sorki za zaśmiecanie listy :)
Pozdrawiam wszystkich.
A tak na marginesie to całkiem niezły odzew :)
Marcin