Re: jadro, rozmiar i inne takie

On Wed, Apr 09, 2003 at 01:04:15PM +0200, Krzysiek wrote:

>Mam problem z jadrem. Mianowicie po konfiguracji robie tak jak w
>ionstrukcjach.

Czyli? Co _dokładnie_  i w jakiej kolejności?

>Juz nie raz kompilowalem jadro, wydaje mi sie ze naprawde nie laduje mu
>dużo,
>ale jadro po make bzImage ma prawie 800k. (bzImage = ok 800k)No i nie chce
>sie zaladowac.

$ ll /boot/vmlinuz-2.4.*
-rw-r--r--    1 root     root         1,3M 2002-06-07 08:27 /boot/vmlinuz-2.4.18-bf2.4
-rw-r--r--    1 root     root         829K 2003-04-08 03:41 /boot/vmlinuz-2.4.20

2.4.20 to moja ostatnia (wczorajsza) kompilacja, oczywiście działa bez
problemów.

>Juz nieraz to robilem, tyle ze na debianie (kompilacja sposobem
>debianowym), a teraz na mandrake robie tradycyjnie, czyli
>konfiguracja, make dep, make clean, make bzImage,

Halo, przypominam, że to lista debian-user-polish.

Ale skoro już tu jesteś, to zamiast na końcu przepraszać za bałagan w
liście, może po prostu napisz go przejrzyście?
Dodatkowo, przy opisywaniu błędów, rób to w jakiś sensowny sposób,
jeśli chcesz aby Ci ktoś pomógł.
http://jacek.rallypl.eu.org/tlumaczenia/rbe/

>I kicha - ma ktos jakies sugestie. Czy musze nadal pracowac nad
>konfiguracja,

Skonsultuj się z Kernel HOWTO w celu upewnienia się, że robisz
wszystko dokładnie tak jak trzeba.

Na pewno uruchamiasz lilo po zmianach w konfiguracji?

>A jesli to cos innego, to bede wdzieczny za sugestie.Szukalem w googlach
>ale wszedzie radza, zeby robic "make bzImage" i ja tak wlasnie robie i jest
>za duze.

Po czym wnioskujesz, że jest za duże?

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]